دانلود پلیر GOM Player 2.1.37.5085
 
دنیائی دیگر
دانلود برنامه های کامپیوتر,موبایل,دانلود بازی و تم برای کامپیوتر و موبایل,تصاویرهای جذاب
 
 
شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, :: 21:54 ::  نويسنده : حسن شفیعی


اگر از آن دسته کاربران علاقه مند به نرم افزار حرفه ای هستید ، جی او ام پلیر را از دست ندهید.GOM Player نرم افزاری قدرتمند برای پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فایل های مالتی مدیا خود را با کیفیت بالا و بدون مشکل پخش و از گوش دادن و مشاهده آن لذت ببرید.


جی او ام پلیر از آن دسته نرم افزار بسیار قدرتمند دارای پشتیبانان حرفه ای می باشد.این نرم افزار که با تمامی نسخه های ویندوز سازگار می باشد برای انجام کارهای مختلف تنظیمات خاص خودش را دارد.این نرم افزار از کدک های مختلف مانند XviD, DivX, FLV1, AC3, OGG, MP4, H263 پشتیبانی می کند و اینها نمونه ای از فرمت های پشتیبانی شده توسط GOM Player می باشد.به دلیل گستردگی کدک های این نرم افزار در مواقع مختلف شما نیازی به نصب کدک ها ندارید و در صورت نبود کدک نیز به راحتی توسط خود نرم افزار قابل نصب می باشد.این نرم افزار از SMI, SRT, RT, SUB برای ساب تایتل نیز پشتیبانی می کند.این نرم افزار از لیست پخش نیز پشتیبانی کرده و از تنظیمات خوبی برای لیست پخش برخوردار می باشد.

 

 


براي دانلود کليک کنيد

حجم فايل:8060kb

D O N Y A E D I G A R


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به همه ی بازدید کننده های عزیز... امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.اگر لینک ها هر مشکلی داشت در قسمت نظرات مطرح کنید تا مشکل هر چه زودتر حل شه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیائی دیگر و آدرس donyaedigar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 814
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 815
بازدید ماه : 1277
بازدید کل : 78917
تعداد مطالب : 687
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1