پخش تمام فایل های مالتی مدیا با KMPlayer 3.0.0.1438 Final
 
دنیائی دیگر
دانلود برنامه های کامپیوتر,موبایل,دانلود بازی و تم برای کامپیوتر و موبایل,تصاویرهای جذاب
 
 

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.
نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است . نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید . این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمیاند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

KMPlayer پخش تمام فايل هاي مالتي مديا با KMPlayer 3.0.0.1438 Final

 

 

password پخش تمام فايل هاي مالتي مديا با KMPlayer 3.0.0.1438 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download پخش تمام فايل هاي مالتي مديا با KMPlayer 3.0.0.1438 Final لینک دانلود – 14 مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به همه ی بازدید کننده های عزیز... امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.اگر لینک ها هر مشکلی داشت در قسمت نظرات مطرح کنید تا مشکل هر چه زودتر حل شه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیائی دیگر و آدرس donyaedigar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 369
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 370
بازدید ماه : 832
بازدید کل : 78472
تعداد مطالب : 687
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1