اطلس کامل جهان با نام ۳D World Atlas (پرتابل)
 
دنیائی دیگر
دانلود برنامه های کامپیوتر,موبایل,دانلود بازی و تم برای کامپیوتر و موبایل,تصاویرهای جذاب
 
 
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 12:1 ::  نويسنده : زهرا ذوالفقاری


از قطب جنوب تا قطب شمال ، این آموزش تعاملی ۳بعدی از اطلس جهان راهی کامل ، جذاب و متمرکز برای کاوش جهان اطراف ما باز می گشاید. این مجموعه شامل نیم میلیون منطقه نقشه برداری شده می باشد. ۳D World Atlas سطح دقیق از اطلاعت و ریزه کاری ها را در اختیار شما قرار می دهد که حتی دقیق ترین و پر وسواس ترین محققان را نیز متقاعد می کند. بررسی عمقی بلایای طبیعی ، ساختار مناظر طبیعت و بررسی آب و هوای جهانی بخشی از فعالیت های تخصصی این اطلس بی نظیر می باشد. شما از هم اکنون می توانید این اطلس بی نظیر با به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

3D World Atlas iSO Portable اطلس کامل جهان با نام ۳D World Atlas (پرتابل)

 

 

caution اطلس کامل جهان با نام ۳D World Atlas (پرتابل) توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password اطلس کامل جهان با نام ۳D World Atlas (پرتابل)پسورد فایل: www.downloadha.com

 

دانلود پارت ۱ :        Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲ :        Rapidshare    Mediafire    Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به همه ی بازدید کننده های عزیز... امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.اگر لینک ها هر مشکلی داشت در قسمت نظرات مطرح کنید تا مشکل هر چه زودتر حل شه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیائی دیگر و آدرس donyaedigar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 385
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 386
بازدید ماه : 848
بازدید کل : 78488
تعداد مطالب : 687
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1