لذت گشت و گذار در اینترنت با Maxthon v2.2.9.2246
 
دنیائی دیگر
دانلود برنامه های کامپیوتر,موبایل,دانلود بازی و تم برای کامپیوتر و موبایل,تصاویرهای جذاب
 
 
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 11:1 ::  نويسنده : زهرا ذوالفقاری


امروزه اینترنت وسیله شده است که افراد میتوانند تمامی امور خود را با سرعت هرچه تمام تر انجام دهند . برای انجام این امورد میبایست به سایت ها مراجعه کنیم که نیاز به مرورگر وب میباشد . امروزه تنوع مرورگر های وب نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است و افراد با دیدی باز میتوانند مرورگر خود را انتخاب و از آن استفاده کنند. اینترنت اکسپلورر , گوگل کروم , اپرا , فایرفاکس , آوانت , … نمونه هایی از مرورگر ها میباشد که امکانات زیادی را برای کاربران خود فراهم ساخته است . ولی هنوز جای مرورگر های دیگر خالی است.
نرم افزار Maxthon نام مرورگری میباشد که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند و رضایت کامل دارند . این مرورگر نیز در بازار داغ مرورگر ها تمام تلاش خود را میکند تا تعداد کاربران راضی خود را افزایش دهد و به همین جهت امکانات فراوان بسیاری در نرم افزار خود گنجانده است . از ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت زوم ۴۰۰% , قابلیت ساخت Tab , قابلیت تغییر رنگ متون , جستجو در صفحه , بازگشایی صفحات وب با سرعت بیشتر و با کیفیتی هرچه مطلوب تر , و … . و در کلام آخر میتوان گفت این مرورگر جز بهترین و قوی ترین مرورگر های حال حاضر میباشد که افراد میتوانند تجربه نوعی با مرورگری تازه رو داشته باشند . شما میتوانید این نرم افزار قدرتمند را دریافت کنید.

 

Maxthon لذت گشت و گذار در اینترنت با Maxthon v2.2.9.2246

 

 

 

password لذت گشت و گذار در اینترنت با Maxthon v2.2.9.2246پسورد فایل: www.downloadha.com

download لذت گشت و گذار در اینترنت با Maxthon v2.2.9.2246لینک دانلود – 5.9 مگابایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به همه ی بازدید کننده های عزیز... امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.اگر لینک ها هر مشکلی داشت در قسمت نظرات مطرح کنید تا مشکل هر چه زودتر حل شه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیائی دیگر و آدرس donyaedigar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 752
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 753
بازدید ماه : 1215
بازدید کل : 78855
تعداد مطالب : 687
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1